Brąz na festiwalu w Cannes: "Ostatni Twój Weekend"
Projekt zgłosiła agencja VMLY&R Poland, która była jego pomysłodawcą wraz z portalem Gazeta.pl.
Inicjatorami i pomysłodawcami akcji wydania ostatniego w historii numeru pisma "Twój Weekend" - symbolicznego końca epoki uprzedmiotowienia kobiet - były portal Gazeta.pl i agencja VMLY&R Poland. Głównymi partnerami akcji zostały organizacja płatnicza Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas, które angażują się w działania wspierające kobiety oraz wdrażają w swoich organizacjach strategie równościowe. Wavemaker odpowiadał za media, współpracę z influencerami oraz wsparcie kreatywne projektu. Produkcją treści wizualnych zajęło się studio Papaya Films. Projekt wsparła także Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.
Projekt "Ostatni Twój Weekend" znalazł się także na krótkich listach aż w ośmiu innych kategoriach: Creative Strategy, Media (w czterech podkategoriach), PR, Glass - The Lion for Change (idee kreatywne, które mają zmieniać świat) oraz Titanium (wytyczanie nowych kierunków w komunikacji marketingowej). Zwycięzców w kategoriach Creative Strategy, Media i PR poznamy w środę 19 czerwca, natomiast w dwóch ostatnich - w piątek, 21 czerwca.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.