Gong i Loyalty Point Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska"

Gala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.

Podczas wczorajszej gali redakcja "Media & Marketing Polska" przyznała nagrody w raporcie "Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego 2019". Agencją Interaktywną Roku został Gong. Jak czytamy w raporcie: "Rekordowe obroty oraz znaczące zwiększenie składu osobowego były pochodną kontynuacji współpracy z kluczowymi klientami agencji. Gong rozwinął współpracę z zagranicznymi klientami, stając się jednym z wiodących dostawców dla niemieckiej sieci Serviceplan, realizując kampanie na rynkach włoskim, niemieckim, austriackim, francuskim i szwajcarskim. Po trzech latach od dołączenia do Group One agencja prężnie się rozwija, zarazem utrzymując swój niezależny charakter i silną kreację".

Nagroda specjalna trafiła do krakowskich agencji Insignia i ContentHouse (Doskonała Strategia). Argumentacja dla przyznania tej nagrody była następująca: "Łączne przychody obu spółek wyniosły 13,6 mln zł brutto w roku 2018 z dynamiką wzrostu 33% rok do roku (w tym ContentHouse 2,65 mln z dynamiką 66% wzrostu i Insignia 11 mln zł z dynamiką 29%). Zauważmy, że ContentHouse od momentu pojawienia się w naszym raporcie jest jedną z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych w Polsce. W tym roku również zbiera od klientów same pochwały. Jej specyficzny model biznesowy w pełni się sprawdza, więc decyzja Insignii o powołaniu tej spółki cztery lata temu była strzałem w dziesiątkę".

Wyróżnienia w części interaktywnej otrzymały: Artegence (Świetny Rok), Asap & Asap Communication (Partner Wielokanałowy), Cut The Mustard (Wyrazista Alternatywa), VMLY&R (Reklamowa Potęga), Digital Kingdom (Bezgraniczna Ambicja), F11 (Ciągła Zmiana), Kamikaze (Udana Integracja), Reprise (Bezbłędny Rok), WebTalk (Na Fali Wzrostu).

W części poświęconej marketingowi zintegrowanemu tytuł Agencji Roku otrzymała Loyalty Point, którą uhonorowaliśmy za konsekwentny wzrost biznesu, znakomite kompetencje w ramach swojej specjalizacji i bardzo dobre badania. Wyróżnienia przypadły agencjom: Albedo Marketing (Wciąż Na Fali), Plej, (Świetny Rok) i Human2Human (Wschodząca Gwiazda).

Na gali odbyła się także ceremonia wręczenia nagród w Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, współorganizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Jury, które w tym roku pracowało pod przewodnictwem Adama Nowaka, country loyalty & CRM managera IKEA, przyznało 16 statuetek i 22 wyróżnienia. Poniżej pełna lista nagrodzonych Golden Arrow.

Wysyłka bezpośrednia BtoB
Agencja: United Partners
Tytuł pracy: Przesyłka z Escobar

Program lojalnościowy BtoC
Agencja: MediaCom Warszawa, Gamekit SA
Klient: Play – P4
Tytuł pracy: Gracze w Play mają lepiej!

Program lojalnościowy BtoB
Agencja: Human2Human
Klient: Amica
Tytuł pracy: Amica Na Szlaku Smaku

Promocja sprzedaży BtoC
Agencja: Unique One
Klient: Nestlé Polska SA
Tytuł pracy: Zgarnij nagrody z automatów Nescafé

Experiential marketing - event marketing
Agencja: Plej, Boscata, MediaCom, Melting Pot
Klient: Play
Tytuł pracy: Strefa Play na Pol'and'Rock Festival 2018

Experiential marketing – pozostałe formy
Agencja: Chapter1
Klient: Urząd Miasta Poznania
Tytuł pracy: Wystawa Narzędzi Tortur

Digital marketing - kampania internetowa
Agencja: Human2Human, 121 PR, Starcom
Klient: L'Oreal Polska
Tytuł pracy: Kiehl's Petycja!

Digital marketing - serwis internetowy
Agencja: Plej
Klient: Play
Tytuł pracy: Play.pl redesign

Digital marketing – social media
Agencja: Isobar Polska, OMD Poland
Klient: McDonald’s Polska
Tytuł pracy: 2forU Stories

Digital marketing – marketing mobilny
Agencja: Isobar Polska, OMD Poland
Klient: McDonald’s Polska
Tytuł pracy: 2forU Stories

Digital marketing – innowacja internetowa
Agencja: Wavemaker, Saatchi & Saatchi IS
Klient: IKEA Retail Polska
Tytuł pracy: ASMR Dźwięki Wypoczynku

Digital marketing – SEM
Agencja: MOSQI.TO
Klient: ING Bank Śląski
Tytuł pracy: Prosto o finansach :P

Digital marketing – wideo
Firma: Ringier Axel Springer Polska
Klient: Carlsberg Polska
Tytuł pracy: 18:45. Czas na Zasady

Grywalizacja
Agencja: Human2Human
Klient: Amica
Tytuł pracy: Amica Na Szlaku Smaku

Kampania zintegrowana BtoC
Agencja: Cube Group SA, Just, Arena Media
Klient: Credit Agricole Bank Polska SA
Tytuł pracy: Credit Agricole – Cały Bank dla Ciebie

CSR
Agencja: Form Up
Klient: Muscat Eyewear
Tytuł pracy: Muscat #WidzimyWięcej

Tomasz Wygnański 684 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.