Samsung przekonuje, że #BędzieCoWspominać [wideo]

Kampania reklamująca flagowe smartfony Galaxy S10 ma podkreślać moc, która kryje się za każdym wykonanym i udostępnionym w social mediach zdjęciem.

Samsung Electronics Polska reklamuje serię flagowych smartfonów Galaxy S10 poprzez fotografię. Działania będą prowadzone w prasie - m.in. na łamach "Glamour", "Elle", "National Geographic" i "National Geographic Traveller", w mediach społecznościowych ambasadorów akcji oraz w kanałach własnych marki.

- Kampanią #BędzieCoWspominać chcemy podkreślić moc, która kryje się za każdym wykonanym i udostępnionym w social mediach zdjęciem. Lajki i hashtagi nie mają znaczenia, liczą się emocje, które towarzyszą nam w danej chwili – radość, śmiech, wzruszenie. - mówi Marcin Garbarczyk, dyrektor ds. strategii i marketingu w Samsung Electronics Polska.

Kampania potrwa do listopada br. Za konceptem kreatywnym i ideą kampanii stoi agencja Leo Burnett. Za realizację kampanii odpowiadają agencje VML, Dfusion Communication oraz dom mediowy Starcom.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.