VMLY&R Poland z grand prix na festiwalu Cannes Lions [wideo]

Przyznano jej także tytuł Agencji Roku w kategorii Good.

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions 2019 zakończył się w piątek, 21 czerwca. Po zeszłorocznym sukcesie Ogilvy polskie agencje podtrzymały poziom i w tym roku wracają do kraju z 10 Lwami.

Pierwsze w historii polskie grand prix w kategorii Glass - The Lion For Change otrzymała kampania "Ostatni Twój Weekend" zrealizowana przez VMLY&R Poland, Wavemaker oraz Papaya Films Dodatkowo  tej kampanii przyznano prestiżowego Tytanowego Lwa oraz trzy Brązowe Lwy i siedem nominacji, a VMLY&R Polska - tytuł Agencji Roku Cannes Lions 2019 w kategorii Good. Inicjatorami i pomysłodawcami akcji były Gazeta.pl i VMLY&R Poland, a jej głównymi partnerami firmy Mastercard i Bank BNP Paribas. Wavemaker odpowiadał za media, współpracę z influencerami oraz wsparcie kreatywne projektu. Produkcję wizualną kontentu realizowała firma Papaya Films. Projekt wsparła także Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Drugą najbardziej nagradzaną polską kampanią była "Niezniszczalna Tęcza" zrealizowana przez 180heartbeats + Jung v. Matt dla Ben & Jerry’s. Kampanii przyznano dwa Srebrne Lwy, jeden w kategorii Design, drugi w kategorii Media oraz trzy Brązowe Lwy odpowiednio w kategoriach: Brand Experience and Activation oraz PR.

Prócz nagrodzonych prac nominacje za swoje kampanie otrzymały następujące polskie agencje: 2012, Publicis, Gong oraz Grey Group Poland.

Katarzyna Kacprzak 357 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.