VMLY&R Poland z grand prix na festiwalu Cannes Lions [wideo]
Przyznano jej także tytuł Agencji Roku w kategorii Good.
Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions 2019 zakończył się w piątek, 21 czerwca. Po zeszłorocznym sukcesie Ogilvy polskie agencje podtrzymały poziom i w tym roku wracają do kraju z 10 Lwami.
Drugą najbardziej nagradzaną polską kampanią była "Niezniszczalna Tęcza" zrealizowana przez 180heartbeats + Jung v. Matt dla Ben & Jerry’s. Kampanii przyznano dwa Srebrne Lwy, jeden w kategorii Design, drugi w kategorii Media oraz trzy Brązowe Lwy odpowiednio w kategoriach: Brand Experience and Activation oraz PR.
Prócz nagrodzonych prac nominacje za swoje kampanie otrzymały następujące polskie agencje: 2012, Publicis, Gong oraz Grey Group Poland.

Katarzyna Kacprzak 362 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze