AMS rewitalizuje wiaty przystankowe w Łodzi

Każda z nich będzie przypominała "wyspę świetlną".

AMS rozpoczęło proces rewitalizacji 250 wiat przystankowych w Łodzi. Każda z nich będzie przypominała "wyspę świetlną". Pierwsze cztery już zmodernizowano. Zamontowano w nich energooszczędne oświetlenie LED, wymieniono szyby oraz ławki. W wiatach znajdują się również nowe szklane gabloty na rozkłady jazdy.

Jedna z wiat została wyposażona dodatkowo w panel cyfrowy, który jest kolejnym krokiem AMS w kierunku rozwoju cyfrowej, systemowej komunikacji na ulicach polskich miast. To na razie pilotażowe rozwiązanie. Cyfrowy citylight umożliwia prezentowanie reklam oraz plansz z treściami redakcyjnymi i miejskimi. Oprócz komunikatów reklamowych i aktualnych informacji lokalnych na ekranach widoczny jest pasek informacyjny z datą, godziną i prognozą pogody. Nośnik wyposażony jest w panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami ze złączem USB, dzięki którym można na przystanku bezpłatnie doładować telefon.

Zmodernizowane wiaty rozszerzą ofertę AMS o kilkaset paneli reklamowych Premium Citylight. Reklama na tych nośnikach jest widoczna dzięki oświetleniu Led. Ten typ nośnika daje szerokie możliwości w zakresie niestandardowych rozwiązań reklamowych, m.in. pozwala na wykorzystanie plakatów na specjalnych foliach np. z efektem głębi czy lustra.

AMS na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w wiaty przystankowe i inne rodzaje mebli miejskich już ponad 30 miast. Wśród nich jest pionierska na polskim rynku inwestycja w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego – budowa 1580 wiat w Warszawie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.