Cztery nagrody dla Polski w European Search Awards 2019

Dwie z nich powędrowały do agencji Bluerank.

Podczas gali w Budapeszcie 20 czerwca rozdano doroczne nagrody European Search Awards 2019 - konkursie, w którym uczestniczą firmy specjalizujące się m.on. w pozycjonowaniu (SEO), marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM), content marketingu i analizie danych. Tytuł najlepszej kampanii o zasięgu europejskim (Best Pan European Campaign) agencja Bluerank uzyskała za wyniki na rzecz Mascus International. Najlepsza w Europie okazała się również kampania przygotowana przez Bluerank dla Mall.pl, która zwyciężyła w kategorii Best use of search – Retail.

Innymi polskimi firmami, które zdobyły nagrody ESA 2019, są agencje: Harbingers & Szlachetna Paczka – All Omnichannel Aboard! oraz Up & More z Vantage Development – Google Ad (Vantage).

W tym roku polskie firmy uzyskały bardzo dobry wynik w rankingu nominowanych - 39 projektów od agencji i firm oferujących narzędzia SEO/SEM. To dało Polsce wysokie drugie miejsce po Wielkiej Brytanii.

Pełną listę zwycięzców można znaleźć tutaj.

Wśród kilkudziesięciu członków międzynarodowego jury ESA 2019 znaleźli się dwaj Polacy: dr Artur Strzelecki, wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, twórca Festiwalu SEO w tym mieście oraz Krzysztof Marzec, dyrektor zarządzający Deva Group, firmy specjalizującej się w SEM.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.