"Wiedza" ułatwi poruszanie się we współczesnym świecie

Kwartalnik związany z "Focusem" ma odsiewać "fake newsy" od rzetelnej wiedzy.

Burda Media Polska wypuściła na rynek pierwszy numer „Wiedzy” - nowego kwartalnika pod parasolem magazynu "Focus". Każde wydanie zbierać ma  informacje na jeden wybrany temat i stanowić oparte na odkryciach naukowych kompendium wiedzy, ułatwiające poruszanie się we współczesnym świecie.  – "Wiedza” pozwala nawigować między rafami pseudonauki i fake newsów – mówi Piotr Kościelniak, redaktor naczelny grupy "Focus”. Pierwsze wydanie poświęcono odżywianiu.

Magazyn wsparto kampanią promocyjną w punktach sprzedaży prasy w całej Polsce oraz tytułach własnych Burdy, serwisach internetowych Burdy i social mediach wydawnictwa.

Kwartalnik w objętości 132 stron kosztuje 11,99 zł.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.