"Wiedza" ułatwi poruszanie się we współczesnym świecie
Kwartalnik związany z "Focusem" ma odsiewać "fake newsy" od rzetelnej wiedzy.
Burda Media Polska wypuściła na rynek pierwszy numer „Wiedzy” - nowego kwartalnika pod parasolem magazynu "Focus". Każde wydanie zbierać ma informacje na jeden wybrany temat i stanowić oparte na odkryciach naukowych kompendium wiedzy, ułatwiające poruszanie się we współczesnym świecie. – "Wiedza” pozwala nawigować między rafami pseudonauki i fake newsów – mówi Piotr Kościelniak, redaktor naczelny grupy "Focus”. Pierwsze wydanie poświęcono odżywianiu.
Magazyn wsparto kampanią promocyjną w punktach sprzedaży prasy w całej Polsce oraz tytułach własnych Burdy, serwisach internetowych Burdy i social mediach wydawnictwa.
Kwartalnik w objętości 132 stron kosztuje 11,99 zł.
Komentarze
Artykuły powiązane