B-Life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową

Realizowana jest na kilkudziesięciu nośnikach cityboard oraz supercityboard w ośmiu największych miastach Polski.

Ruszyła kampania outdoorowa nowych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest m.in. na nośnikach Cityboard Media.

Producentem napoju jest Kompania Piwowarska. Napoje B-life Botanicals powstały z połączenia piwa 0,0% i lemoniady przygotowanej z dodatkiem naturalnych wyciągów i aromatów ziół, kwiatów oraz owoców. B-Life Botanicals jest dostępny w trzech wariantach smakowych: kwiatu bzu wzbogaconego tymiankiem i cytryną, malin z lawendą i eukaliptusem oraz zielonej herbaty z jaśminem i bergamotką. Do promocji firma wykorzystała kreacje z elementami 3D.

Kampania realizowana jest na kilkudziesięciu nośnikach cityboard (6x3 m) oraz supercityboard (12x4 m) w ośmiu największych miastach Polski. Elementy 3D zainstalowane są na blisko połowie ekranów. Działania promocyjne na OOH potrwają do końca lipca br.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.