Scopolan compositum z pierwszą w swojej historii kampanią reklamową [wideo]

Herbapol Wrocław wystartował z kampanią reklamową dla produktu, który z kategorii leków na receptę przeszedł właśnie na rynek OTC.

Scopolan compositum to lek, który do tej pory doskonale znany był głównie farmaceutom i lekarzom, a jego sprzedaż budowały recepty. Od grudnia 2018 roku sytuacja zmieniła się i pacjenci mogą już kupować Scopolan compositum na własną rękę w aptekach.

Celem nowej kampanii jest pozycjonowanie Scopolan compositum jako silnego leku w kategorii rozkurczowych. Działania reklamowe skierowane są do szerokiej grupy konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem kobiet.

Głównym narzędziem komunikacji jest 30-sekundowy spot emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kreacja skupia się na przekazaniu najważniejszej, z zakupowego punktu widzenia, informacji, że Scopolan compositum zawiera aż dwie substancje aktywnie zwalczające objawy bólu. Rzadko spotykane w reklamach leków przeniesienie sekwencji demo produktowego na początek spotu pozwala zwrócić uwagę konsumentów na konkurencyjną przewagę produktu i skutecznie budować jego wizerunek dzięki wskazaniu do stosowania przy wyjątkowo silnym bólu.

Za przygotowanie strategii, kreacji kampanii oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja reklamowa Optima Marketing Group, producentem wykonawczym spotu jest F1lm, a za zakup mediów odpowiada Media Concept.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.