Shell zachęca, by "rozpocząć przygodę z Ducati"
Na stacjach tej sieci paliw można teraz uzbierać sześć modeli motocykli Ducati (w skali 1:18).
Kierowcy tankujący na stacjach Shell oraz osoby dokonujące zakupów z oferty Deli by Shell otrzymują naklejki, które wklejają do ulotek otrzymanych przy zakupie. Akcja jest promowana poprzez kampanię "Rozpocznij przygodę z Ducati" - w internecie oraz poprzez materiały POS na stacjach koncernu. Za kreację odpowiada agencja Ogilvy, za zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa, za obsługę Facebooka - agencja 121 PR, a za działania PR – agencja H&K. Materiały POS przygotowała Altavia Polska.
W ub.r. klienci Shella mogli zebrać kolekcję pojazdów marki BMW, a w 2017 r. - Ferrari.
W ub.r. klienci Shella mogli zebrać kolekcję pojazdów marki BMW, a w 2017 r. - Ferrari.

Maciej Burlikowski
1675 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane