"Focus śledczy" - nowy magazyn Burdy

Numer wspiera m.in. kampania na kanale Crime & Investigation.

Na rynek wchodzi nowy kwartalnik Burdy -  "Focus Śledczy" zajmujący się tematyką kryminalną. Na 132 stronach redakcja opisuje  prawdziwe historie zbrodni – ofiary, sprawców i motywy. 

- Ostatnie lata to eksplozja zainteresowania tematyką true crime – prawdziwych zbrodni. Powstają książki, reportaże, nawet seriale opowiadające o realnych zdarzeniach – mówi Piotr Kościelniak, redaktor naczelny grupy "Focus". Dodaje, że naukowy charakter "Focusa" zobowiązuje i na łamach nowego magazynu znajdzie się też miejsce na tematy dotyczące psychologii zbrodni i nowoczesnych metod wykrywania przestępstw. 

"Focus śledczy" stawia na minimalistyczną szatę graficzną. - Zaprojektowaliśmy ją w taki sposób, aby nie epatowała okrucieństwem zdjęć i ilustracji, ale pozostawiała przestrzeń dla wyobraźni czytelników. Chcieliśmy, aby wygląd "Śledczego"  kojarzył się z książką, a nie kolorowym magazynem – tłumaczy dyrektor artystyczny grupy "Focus" Michał Janicki. 

Magazyn wspiera kampania promocyjna w punktach sprzedaży prasy w całej Polsce  oraz w tytułach prasowych (tytuły własne Burdy), serwisach internetowych: Burdy i  wp.pl,  social mediach wydawnictwa, a także  kampania telewizyjna w kanale Crime & Investigation. 

Magazyn ukazuje się w cenie 19,99 zł. 

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.