"Focus śledczy" - nowy magazyn Burdy
Numer wspiera m.in. kampania na kanale Crime & Investigation.
- Ostatnie lata to eksplozja zainteresowania tematyką true crime – prawdziwych zbrodni. Powstają książki, reportaże, nawet seriale opowiadające o realnych zdarzeniach – mówi Piotr Kościelniak, redaktor naczelny grupy "Focus". Dodaje, że naukowy charakter "Focusa" zobowiązuje i na łamach nowego magazynu znajdzie się też miejsce na tematy dotyczące psychologii zbrodni i nowoczesnych metod wykrywania przestępstw.
"Focus śledczy" stawia na minimalistyczną szatę graficzną. - Zaprojektowaliśmy ją w taki sposób, aby nie epatowała okrucieństwem zdjęć i ilustracji, ale pozostawiała przestrzeń dla wyobraźni czytelników. Chcieliśmy, aby wygląd "Śledczego" kojarzył się z książką, a nie kolorowym magazynem – tłumaczy dyrektor artystyczny grupy "Focus" Michał Janicki.
Magazyn wspiera kampania promocyjna w punktach sprzedaży prasy w całej Polsce oraz w tytułach prasowych (tytuły własne Burdy), serwisach internetowych: Burdy i wp.pl, social mediach wydawnictwa, a także kampania telewizyjna w kanale Crime & Investigation.
Magazyn ukazuje się w cenie 19,99 zł.