"Plaża bez peta" - wakacyjna akcja serwisu Gazeta.pl

Akcję promuje plakat Andrzeja Pągowskiego, a jej partnerem jest Greenpeace Polska.

Redakcja Gazeta.pl rozpoczęła wakacyjną akcję pod hasłem „Plaża bez peta”. Przez dwa miesiące będzie zwracała uwagę czytelników na zakaz palenia na nadbałtyckich plażach i przestrzegała przed pozostawianiem na plaży niedopałków. Akcję, do której włączają się nadmorskie miejscowości, promuje plakat Andrzeja Pągowskiego z hasłem "Papieros na plaży to obciach dla twarzy". Partnerem akcji jest Greenpeace Polska.

 – Chcemy uderzyć w najpoważniejszy syf polskich plaż – pety. Tak, pety na plaży są generalnie do dupy. Dlatego zaczynamy na Gazeta.pl wakacyjną akcję „Plaża bez peta” i prosimy: przyłączcie się – pisze Bartosz Raj, szef newsroomu Gazeta.pl w tekście inaugurującym akcję, nawiązując do słynnego plakatu Andrzeja Pągowskiego "Papierosy są do dupy".

Do akcji przyłączyć się mają samorządy, a plakaty pojawić się mają przy wejściach na plaże. Redakcja Gazeta.pl zaprasza do udziału w akcji zainteresowane miejscowości oraz właścicieli biznesów, którzy chcieliby wywiesić u siebie plakaty akcji lub wlepki.
 
"Plaża bez peta" jest promowana na stronie głównej Gazeta.pl – jej logo pojawiło się obok logo portalu, a linki do artykułów są publikowane m.in. w specjalnym obszarze na stronie głównej (pod najnowszymi informacjami). Działania będą również promowane w mediach społecznościowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS i w kinach Helios.
Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.