"Plaża bez peta" - wakacyjna akcja serwisu Gazeta.pl
Akcję promuje plakat Andrzeja Pągowskiego, a jej partnerem jest Greenpeace Polska.
Redakcja Gazeta.pl rozpoczęła wakacyjną akcję pod hasłem „Plaża bez peta”. Przez dwa miesiące będzie zwracała uwagę czytelników na zakaz palenia na nadbałtyckich plażach i przestrzegała przed pozostawianiem na plaży niedopałków. Akcję, do której włączają się nadmorskie miejscowości, promuje plakat Andrzeja Pągowskiego z hasłem "Papieros na plaży to obciach dla twarzy". Partnerem akcji jest Greenpeace Polska.
– Chcemy uderzyć w najpoważniejszy syf polskich plaż – pety. Tak, pety na plaży są generalnie do dupy. Dlatego zaczynamy na Gazeta.pl wakacyjną akcję „Plaża bez peta” i prosimy: przyłączcie się – pisze Bartosz Raj, szef newsroomu Gazeta.pl w tekście inaugurującym akcję, nawiązując do słynnego plakatu Andrzeja Pągowskiego "Papierosy są do dupy".