Ubrania Aloha from Deer do wygrania w konkursie Somersby

Producent piwa podjął współpracę z marką modową.

Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju, przygotował dla swojej marki Somersby konkurs we współpracy z marką odzieżową Aloha from Deer. Nagrodami są ubrania inspirowane smakami Somersby, które zaprojektowały ilustratorki: Pola Augustynowicz, Justyna Frąckiewicz oraz Agnieszka Świątek.

W ramach aktywacji trwającej 4 miesiące do wygrania będzie 3,2 tys. nagród - ubrań i plakatów. Konkurs podzielono na dwie tury: letnią (od 1 lipca do 2 września), w której można wygrać: koszulki, bluzy, nerki i plakaty, oraz jesienną (od 2 września do 31 października), w której do zdobycia będą: bluzy z kapturami i skarpetki. Aby wziąć udział w konkursie, trzeba zarejestrować na stronie internetowej kod spod kapsla lub zawleczki puszki piwa.

Akcja będzie wsparta działaniami w digitalu, współpracą z influencerami, materiałami POSM i obecnością w kanałach marki Aloha from Deer.

Za koncepcją kreatywną akcji konkursowej stoi agencja Kamikaze, zaś za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Maciej Burlikowski 1145 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.