Robert De Niro w brytyjskiej kampanii Kia Niro [wideo]
Spot ma przekonać odbiorców, że nic nie dorówna Niro (“There’s nothing like a Niro").
Reklama wspiera debiut linii Niro, w tym Kia e-Niro, zdobywcy tytułu Auta Roku 2019 w plebiscycie magazynu "What Car?" na rynku brytyjskim. Kampania obejmuje także inne spoty z udziałem Roberta De Niro. Kreację przygotowała agencja Innocean Worldwide, za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Oprócz emisji w telewizji, kinach i na platformach VoD przewidziano też m.in. sponsorowanie podcastów oraz aktywności w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram).

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.