Konferencja Digital Adventure 4: Potencjał sportu i e-sportu w marketingu już 10 lipca

Agencja Resolution zaprasza na stadion Legii Warszawa, gdzie eksperci opowiedzą o potencjale sportu i e-sportu w marketingu. Wystąpią przedstawiciele m.in. Legii Warszawa, Sport.pl, Biura Reklamy TVP, Samsung, Adidas, T-Mobile oraz gość specjalny Gosia Rdest - kierowca wyścigowy.

Na konferencji nie zabraknie praktyków świata mediów, specjalistów Resolution, wspierających m.in. producenta i wydawcę gier komputerowych Activision (Call of Duty, Crash Bandicoot, Sekiro).

Dlaczego kolejną konferencję z cyklu Digital Adventure poświęcono tematowi sportu i e-sportu? 

Branża e-sportu w Polsce jest warta 47 mln PLN. To co raz większa siła nabywcza atrakcyjnych grup docelowych oraz alternatywne kanały dotarcia do potencjalnych klientów. Jednym z prelegentów konferencji będzie Anna Elwart, Managing Director Resolution. - Inwestycje w reklamę wymagają szerokiego spojrzenia również na te trendy, które z pozoru nie dotyczą naszych brandów. Na konferencji będziemy rozmawiać o sporcie i e-sporcie, aby sprawnie poruszać się i decydować o tym w co inwestować i dowiedzieć się  kiedy warto odpuścić lub odłożyć projekt na później - zapowiada Anna Elwart.

Na konferencji wystąpią również Wojciech Kowalczyk, zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju produktu Biura Reklamy TVP i Robert Kisiel, kierownik zespołu ds. sponsoringu sportowego Biura Reklamy TVP. Opowiedzą jak wygrać walkę o serca kibiców w nowej, sportowej rzeczywistości. - Sport przeszedł ogromną transformację zwiększając swoją atrakcyjność i dostępność dla widzów. Wraz z profesjonalizacją mocno wzrosło zaangażowanie sponsorów w sport. Warto się przyjrzeć jak wygląda dziś świat marketingu sportowego i jak tworzyć skuteczną komunikację z kibicami – mówi Wojciech Kowalczyk. 

10 lipca podczas Digital Adventure by Resolution będzie można również spotkać się z Małgorzatą „Gosią” Rdest, pierwszą i aktualnie jedyną Polką biorąca udział w W Series – serii wyścigów samochodowych według przepisów Formuły 3, w której rywalizują kobiety. Jednym z poruszonych przez nią wątków będzie współpraca z marketerami.

Więcej informacji: https://digitalresolution.pl/konferencja/digital-adventure-4/

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.