Cord Warsaw, Juice Sound i Jaguarec z nominacjami w Music+Sound Awards

Zwycięzców międzynarodowego konkursu poznamy 16 lipca br.

Nagrody w organizowanym w Londynie konkursie Music+Sound przyznawane są w pięciu głównych kategoriach - kompozycja oryginalna, sound design, synchronizacja, wykorzystanie muzyki produkcyjnej oraz ponowne nagranie lub adaptacja.

W finale konkursu znalazły się cztery prace zgłoszone przez Cord Warsaw (polskie biuro agencji Cord Worldwide). W kategorii najlepsza kompozycja w reklamie online, ambient i viral jurorzy docenili utwór wykorzystany w spocie Wedla "Jak brzmi czekolada" (kreacja: Ogilvy Poland). Kompozytorami muzyki są Tomek Bogacki i Kamil Sajewicz, a superwizją zajmował się Michał Krajewski. Trzy pozostałe prace doceniono za wykorzystanie muzyki produkcyjnej - spot telewizyjny "I'm Coming Home" dla Mc Donald's (kreacja: DDB Warszawa), video cover story dla Vogue Polska i lookbook dla Reserved (kreacja w obydwu: Warsaw Creatives).

W kategorii synchronizacja nominację otrzymał kreatywny butik muzyczny Jaguarec za spot dla marki Reserved ("A Call For Dance" - druga odsłona kampanii "I Can Boogie"), w którym wykorzystano utwór zespołu Polo & Pan.

Juice Sound zdobył z kolei nominację w kategorii sound design za dźwięk stworzony do oficjalnego trailera polskiej gry "Cyberpunk 2077", która powstaje w CD Projekt Red.

Tutaj można zapoznać się z pełną listą nominowanych.

Paweł Piasecki 265 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.