Już nie Lotto, ale PKO Ekstraklasa

PKO BP zmienia Lotto jako sponsor tytularny Ekstraklasy, przynajmniej na 2 lata.

PKO Ekstraklasa - takie miano będzie nosić najwyższa piłkarska klasa rozgrywkowa w Polsce. Przynajmniej przez kolejne dwa sezony.

- Zmiana nazwy rozgrywek to efekt naszej trójstronnej umowy z PKO Bankiem Polskim i Totalizatorem Sportowym. W ramach trzyletniej współpracy w tym sezonie następuje zamiana ról naszych najważniejszych partnerów i PKO Bank Polski zastąpi markę Lotto jako partner tytularny ligi. To pierwszy tego typu sponsoring rozgrywek piłkarskich w Polsce spośród instytucji finansowych, choć w Europie mamy takie pozytywne przykłady, choćby w Lidze Mistrzów, Premier League czy w La Liga - komentuje Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA.

Marka Lotto Totalizatora Sportowego (TS), państwowego monopolisty w dziedzinie gier liczbowych i na automatach, była sponsorem tytularnym Ekstraklasy przez trzy lata, a sam TS sponsoruje Ekstraklasę od 4 lat. Teraz zamiast sponsora tytularnego rozgrywek będzie partnerem głównym - w ramach umowy marka Lotto będzie na koszulkach wszystkich 16 drużyn, na wszystkich stadionach i w trakcie transmisji meczów.

Maciej Burlikowski 1137 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.