Katarzyna Sokołowska w nowej komunikacji L'Oreal Professionnel [wideo]
Ruszyła kampania "Bądź pewna zmian", za którą odpowiada agencja Dziadek do Orzechów.
Komunikacja marki w 2019 r. obejmuje w sumie pięć osobnych kampanii reklamowych z zakresu wizerunku i sprzedaży. Pod hasłem "Bądź pewna zmian" oprócz kampanii wizerunkowej marki L'Oreal Professionnel promowane będą także m.in. kultowe produkty do stylizacji włosów z serii Tecni.ART, personalizowana usługa koloryzacji pielęgnującej LeGloss oraz profesjonalne kosmetyki do włosów blond z serii Blondifier.
Działania reklamowe obejmą media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube), display oraz materiały POS w sieci Salon Expert. Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Dziadek do Orzechów. Kampania potrwa do końca 2019 r.
Produkcją spotu zajęła się Filmprodukcja, a zakupem mediów - Starcom.