Cape Morris z kampanią dla Braci Sadowników [wideo]

Filmy wyreżyserował Krzysztof Komander.

Wystartowała kampania reklamowa Braci Sadowników - marki soków tłoczonych i napojów z jabłek - pod hasłem "Ci od jabłek". W pierwszej odsłonie możemy zobaczyć trzy filmy. Ich narratorami są pracownicy, których życie jest związane z sadem od wielu lat.

Za całościową obsługę marketingową Braci Sadowników oraz opracowanie kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Cape Morris. Za przygotowanie materiałów odpowiadał dom produkcyjny Videlec. Filmy wyreżyserował Krzysztof Komander.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.