Peugeot reklamuje model 508 SW [wideo]

Przy kręceniu spotu wykorzystano 100 podświetlonych dronów.

Peugeot Polska, importer i dystrybutor samochodów tej francuskiej marki, prowadzi telewizyjno-internetową kampanię promującą model Peugeot 508 SW. Przekaz skupia się na podkreśleniu precyzji jazdy tym samochodem, dlatego przy kręceniu reklamowego spotu wykorzystano 100 podświetlonych dronów, które najpierw ułożono wzdłuż płyty lotniska w Atenach, a następnie zsynchronizowano tak, by płynnie odtwarzały ruchy węża byczego, jednego z najszybszych węży na świecie. Za kierownicą auta siedziała San Yelamos, kaskaderka i mistrzyni profesjonalnej jazdy.

W ramach kampanii w telewizji będą emitowane 5-, 30- i 45-sekundowe spoty. Kampanię wideo zaplanowano również w internecie, a wsparciem mają być formaty w prasie, radiu i materiały POS.

Za adaptację i realizację kampanii w Polsce odpowiada agencja Havas Warsaw, natomiast planowaniem i zakupem mediów dla koncernu motoryzacyjnego PSA (m.in. marki Peugeot, Citroen oraz Opel) zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.