Automaty vendingowe Honest Tea wspomogą organizacje non-profit [wideo]

Kupujący napoje marki należącej do Coca-Coli będą mogli przekazać datek na Fair Trade USA lub Organic Farming Research Foundation.

Honest Tea opiera swoją komunikację marketingową na idei, że konsumenci małymi decyzjami (takimi jak zakup ekologicznych napojów Honest) mogą wywierać duży wpływ na świat wokół nich ("Small decision. Big impact"). Marka wspiera w szczególności ideę sprawiedliwego handlu i zrównoważonej eksploatacji zasobów naturalnych.

Najnowsza akcja marki należącej do koncernu Coca-Cola jest zgodna z tym przekazem. Kupujący napoje Honest w automatach ustawionych w czterech amerykańskich miastach (Nowy Jork, Filadelfia, Los Angeles i Bethseda) będą mogli przeznaczyć dodatkową kwotę na wsparcie jednej z dwóch organizacji non-profit: Fair Trade USA lub Organic Farming Research Foundation. Akcja potrwa od 16 lipca do 30 sierpnia. Na automatach zostanie umieszczony napis: "Choose a Drink That Makes a Difference" ("Wybierz napój, który robi różnicę").

Z danych National Marketing Institute wynika, że aż 65% Amerykanów ufa produktowi bardziej, jeśli ma on certyfikat Fair Trade USA.

Marka Honest Tea jest obecna na rynku amerykańskim od 1998 r. Coca-Cola kupiła 40% udziałów w firmie w 2008 r. i dokupiła resztę trzy lata później.

Paweł Piasecki 257 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.