Automaty vendingowe Honest Tea wspomogą organizacje non-profit [wideo]
Kupujący napoje marki należącej do Coca-Coli będą mogli przekazać datek na Fair Trade USA lub Organic Farming Research Foundation.
Najnowsza akcja marki należącej do koncernu Coca-Cola jest zgodna z tym przekazem. Kupujący napoje Honest w automatach ustawionych w czterech amerykańskich miastach (Nowy Jork, Filadelfia, Los Angeles i Bethseda) będą mogli przeznaczyć dodatkową kwotę na wsparcie jednej z dwóch organizacji non-profit: Fair Trade USA lub Organic Farming Research Foundation. Akcja potrwa od 16 lipca do 30 sierpnia. Na automatach zostanie umieszczony napis: "Choose a Drink That Makes a Difference" ("Wybierz napój, który robi różnicę").
Z danych National Marketing Institute wynika, że aż 65% Amerykanów ufa produktowi bardziej, jeśli ma on certyfikat Fair Trade USA.
Marka Honest Tea jest obecna na rynku amerykańskim od 1998 r. Coca-Cola kupiła 40% udziałów w firmie w 2008 r. i dokupiła resztę trzy lata później.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.