Kampania OLX z Januszem Chabiorem zdominowała czerwcowy YouTube Ads Leaderboard [wideo]
Za kreacja odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt.
Po raz pierwszy w historii polskiego rankingu YouTube Ads Leaderboard spoty jednej marki uplasowały się na wszystkich pozycjach rankingu. Kampania "A co gdyby?" z udziałem Janusza Chabiora w obrazowy, ale i humorystyczny sposób przekonuje użytkowników OLX do zachowania kultury w trakcie rozmów pomiędzy kupującymi a sprzedającymi.
Na pierwszym miejscu czerwcowego zestawienia znalazło się wideo "A co gdyby? #2", w którym pojawia się argument negocjacyjny w postaci "chorej córki". Druga pozycja to reklama "A co gdyby? #4" ukazująca niemiłe zachowania także drugiej strony transakcji - sprzedającego. Podium zamyka wideo "A co gdyby? #5", które porusza temat nadużywania uprzejmości osób decydujących się na oddanie przedmiotu za darmo, w tym wypadku żądania także bezpłatnej dostawy.
Czwarte miejsce rankingu zajęła reklama "A co gdyby? #7" pokazująca, jakie konsekwencje może mieć wystawianie przedmiotu za 0 zł, aby przyciągnąć więcej zainteresowanych, a potem żądanie od nich zapłaty. Czerwcowe zestawienie zamyka spot "A co gdyby? #3", w którym bohater dzwoni do sprzedającego w zupełnie innej sprawie niż ta z jego ogłoszenia.
Za stronę kreatywną kampanii odpowiada 180heartbeats + Jung v. Matt, a wizualną F25. Agencja dzięki zastosowaniu skypaneli stworzyło charakterystyczne kolory w tle.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.