Tomasz Rożek w kampanii wizerunkowej Lotosu [wideo]

To kontynuacja cyklu "Naj nie bierze się znikąd".

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Lotosu będąca kontynuacją cyklu "Naj nie bierze się znikąd". Od tego tygodnia, zarówno w internecie, jak i w telewizji, można zobaczyć 30-sekundowy spot, który stanowi rozwinięcie zainicjowanej w lipcu kampanii outdoorowej. Komunikacja wspiera punkty styku klientów z marką – stacje paliw oraz gamę produktów paliwowych i pozapaliwowych. Narratorem kampanii po raz kolejny jest dr Tomasz Rożek, fizyk, dziennikarz i popularyzator nauki.

Za koncepcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Eskadra. Reżyserem był Kuba Michalczuk. Spot wyprodukował Tank Production, a za postprodukcję odpowiada Televisor. Strategię i obsługę mediową zapewnia dom mediowy Zenith.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.