Cyfrowy Polsat startuje jako OTT
Telewizja przez internet będzie dostępna w trzech pakietach, w cenie od 20 do 60 zł miesięcznie.
Cyfrowy Polsat (CP), operator największej platformy telewizji satelitarnej (3,4 mln odbiorców) oraz Telewizji Polsat, jednego z dwóch obok TVN największych komercyjnych nadawców w kraju, rozpoczyna świadczenie usług telewizji przez internet, jako dostawca OTT.
Posiadając łącze internetowe od dowolnego dostawcy, można kupić od CP dekoder (299 zł lub za 1 zł z umową na 2 lata) i po podłączeniu do internetu (poprzez wi-fi lub kablem) oglądać telewizję przez internet. CP oferuje trzy podstawowe pakiety: Wygodny (25 kanałów za 20 zł/mies.), Komfortowy (42 kanały za 30 zł/mies.) lub Bogaty (92 kanały za 60 zł/mies.) oraz 6 pakietów dodatkowych: 3 pakiety premium (Polsat Sport Premium, Eleven Sports oraz HBO i HBO Go) i 3 pakiety tematyczne: Sport, Filmy i seriale oraz Dzieci. Wszystkie pakiety można aktywować (i odnawiać) na 30 dni.
- Dajemy klientom nowy, rewolucyjny, bardzo elastyczny dostęp do treści telewizyjnych. Jeżeli mają w domu jakikolwiek internet, od dowolnego dostawcy, teraz mogą mieć naszą telewizję – wszystko co chcą, z pakietami, jakie chcą i bez stałego abonamentu, a dekoder mogą podłączyć czy to do kabla, czy przez wi-fi. To konsekwentna realizacja naszej idei: „Telewizja – Dla każdego. Wszędzie. Internet – Dla każdego. Wszędzie. Telefon – Dla każdego. Wszędzie” - mówi Maciej Stec, wiceprezes ds. strategii w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.
Aktywacja pakietów jest możliwa bezpośrednio na dekoderze. Klienci mogą aktywować pakiety w opcji jednorazowej (na 30 dni, po tym czasie nastąpi automatyczna dezaktywacja) lub odnawialnej (co kolejne 30 dni).
Posiadając łącze internetowe od dowolnego dostawcy, można kupić od CP dekoder (299 zł lub za 1 zł z umową na 2 lata) i po podłączeniu do internetu (poprzez wi-fi lub kablem) oglądać telewizję przez internet. CP oferuje trzy podstawowe pakiety: Wygodny (25 kanałów za 20 zł/mies.), Komfortowy (42 kanały za 30 zł/mies.) lub Bogaty (92 kanały za 60 zł/mies.) oraz 6 pakietów dodatkowych: 3 pakiety premium (Polsat Sport Premium, Eleven Sports oraz HBO i HBO Go) i 3 pakiety tematyczne: Sport, Filmy i seriale oraz Dzieci. Wszystkie pakiety można aktywować (i odnawiać) na 30 dni.
- Dajemy klientom nowy, rewolucyjny, bardzo elastyczny dostęp do treści telewizyjnych. Jeżeli mają w domu jakikolwiek internet, od dowolnego dostawcy, teraz mogą mieć naszą telewizję – wszystko co chcą, z pakietami, jakie chcą i bez stałego abonamentu, a dekoder mogą podłączyć czy to do kabla, czy przez wi-fi. To konsekwentna realizacja naszej idei: „Telewizja – Dla każdego. Wszędzie. Internet – Dla każdego. Wszędzie. Telefon – Dla każdego. Wszędzie” - mówi Maciej Stec, wiceprezes ds. strategii w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.
Aktywacja pakietów jest możliwa bezpośrednio na dekoderze. Klienci mogą aktywować pakiety w opcji jednorazowej (na 30 dni, po tym czasie nastąpi automatyczna dezaktywacja) lub odnawialnej (co kolejne 30 dni).
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane