Kahlua wspiera martwiących się o brak lajków na Instagramie
W dniach 25-28 lipca w Nowym Jorku będzie można obejrzeć wystawę "Zero Likes Given", nawiązującą do zleconego przez markę badania o negatywnym wpływie social mediów na życie milenialsów.
W ramach akcji została także uruchomiona strona internetowa www.bottomnine.co. Po zalogowaniu się na swoje konto na Instagramie użytkownik zobaczy zestaw dziewięciu zdjęć, które uzyskały najmniej polubień. Wygenerowany obraz "zapomnianych perełek" można zapisać w telefonie lub podzielić się nim w social mediach.
Kampanię promującą akcję #ZeroLikesGiven przygotowała agencja Droga5. Badanie Wakefield Research zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie tysiąca mieszkańców Stanów Zjednoczonych – milenialsów korzystających z social mediów, między 25 czerwca a 2 lipca br.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.