Totolotek z nową mobilną witryną

Bukmacher otworzył też pierwszy punkt stacjonarny w nowej odsłonie.

Zakłady bukmacherskie Totolotek udostępniły klientom nową mobilną wersję witryny internetowej oraz pierwszy punkt stacjonarny w nowej odsłonie.  To kolejne efekty inwestycji Grupy Gauselmann w najstarszą polską markę bukmacherską, dziś działającą pod hasłem "Twój bukmacher". 

Totolotek jako pierwszy na polskim rynku proponuje klientom zawieranie zakładów przez internet – za pośrednictwem urządzeń mobilnych, komputerów i  terminali samoobsługowych w punktach stacjonarnych.

Nowa strona internetowa działa pod tą samą domeną – Totolotek.pl, ale opiera się na nowej technologii i prostej nawigacji. Zmiany dotyczą też programu lojalnościowego Bet Club, który zebrane punkty pozwala wymienić na środki na grę oraz spójne promocje i bonusy w kanale online i punktach stacjonarnych. Wkrótce do strony dołączyć mają nowe aplikacje na systemy Android oraz iOS.

Pierwszy punkt przyjmowania zakładów po remoncie, rebrandingu i zmianie technologicznej został otwarty w Warszawie, przy ul. Lanciego. Metamorfoza całej sieci ma trwać do wiosny 2020 r. W niektórych punktach klienci Totolotka będą mogli oglądać wydarzenia sportowe na dużym ekranie oraz napić się darmowej kawy.

– Zmiany w Totolotku, których właśnie dokonujemy, to rewolucja i unikalny w Polsce projekt, ale też początek drogi do dalszego rozwoju naszego produktu i systematycznego polepszania wizerunku marki. Nasz cel to zdobywanie rynku i minimum podium największych firm bukmacherskich w kraju – powiedział Adam Lamentowicz, prezes Totolotek SA.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.