Business Insider Trends Festival jesienią w Polsce

Wśród gości drugiej edycji imprezy m.in. Henry Blodget, założyciel Business Insider Inc. oraz Zev Siegl, współzałożyciel sieci kawiarni Starbucks.

Business Insider Trends Festival odbędzie się w Warszawie w dniach 2 i 3 października br. To międzynarodowa konferencja skierowana do kadry zarządzającej, menedżerów oraz przedstawicieli start-upów. W czasie spotkania światowej klasy eksperci opowiedzą o globalnych trendach zmieniających finanse, media, technologię, medycynę i zdrowia oraz spróbują przewidzieć, czym będzie żył świat w kolejnych latach. 

Obecność na potwierdzili już m.in Henry Blodget, założyciel Business Insider Inc., Hannes Schmid, fotograf, milioner i filantrop, założyciel organizacji Smiling Geco oraz Zev Siegl, współzałożyciel sieci kawiarni Starbucks. Wśród prelegentów Business Insider Trends Festival znajdą się również Ingo Rübe, założyciel i dyrektor generalny BOTLabs, Mark T. Hofmann, analityk kryminalny i psycholog biznesu oraz Aleksander Wandzel, VP Sales & Marketing w Abstra. Grupę prelegentów wzbogaci również Ylva M Andersson, coach i trener przywództwa i zespołów.

W pierwszej edycji, na trzech scenach, zgromadziliśmy 80 mówców z całego świata, a 1 400 uczestników wzięło udział w prelekcjach i warsztatach, podczas których dowiedzieli się jak pod wpływem nowych technologii zmieni się bankowość, świat finansów, przemysł i życie człowieka – mówi Jovan Protic, COO Ringier Axel Springer Polska. W tegorocznej, drugiej edycji zaproponujemy publiczności jeszcze więcej – dodaje Protic.

Wydarzenie skupia się na czterech obszarach wiedzy, dziedzin determinujących funkcjonowanie
przedsiębiorstw na współczesnym rynku, którym odpowiadać będą cztery oddzielne sceny: Business 4.0, Global Economy, Life Science oraz nowa kategoria – Media & Marketing.

- Jesteśmy świadkami i uczestnikami czwartej Rewolucji Przemysłowej. W ciągu kolejnych sześciu lat, do 2025 roku, nastąpi moment krytyczny w rozwoju wielu nowych technologii - upowszechnią się i będą zmieniać nasze życie w stopniu, w jakim teraz nie zdajemy sobie sprawy. Drukowanie narządów na biodrukarce 3D, sztuczna inteligencja w zarządzie firmy, autonomiczne samochody i pierwszy komercyjnie sprzedany wszczepialny smartfon - to tylko niektóre z prognoz. Każda branża podlega transformacji, a mówcy, którzy wystąpią w trakcie Business Insider Trends Festival pozwolą uczestnikom te zmiany zrozumieć i otworzą ich na nowe perspektywy – mówi Łukasz Grass, członek rady programowej Business Insider Trends Festival.

Mówców wysłuchać będzie można nie tylko ze sceny. Interaktywne EXPO będzie sprzyjać networkingowi, a organizatorzy zapewnią przestrzeń na kameralne spotkania, zamknięte warsztaty i debaty z mówcami.

Business Insider Trends Festival to nie tylko konferencja biznesowa. Wydarzeniu będzie towarzyszyć festiwal sztuki i muzyki oraz wiele innych kulturalnych atrakcji przygotowanych przez organizatorów i partnerów.

Na zdjęciu poniżej: Łukasz Grass na scenie Business 4.0 podczas ubiegłorocznej edycji festiwalu.

Paweł Piasecki 1036 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.