Business Insider Trends Festival jesienią w Polsce
Wśród gości drugiej edycji imprezy m.in. Henry Blodget, założyciel Business Insider Inc. oraz Zev Siegl, współzałożyciel sieci kawiarni Starbucks.
Obecność na potwierdzili już m.in Henry Blodget, założyciel Business Insider Inc., Hannes Schmid, fotograf, milioner i filantrop, założyciel organizacji Smiling Geco oraz Zev Siegl, współzałożyciel sieci kawiarni Starbucks. Wśród prelegentów Business Insider Trends Festival znajdą się również Ingo Rübe, założyciel i dyrektor generalny BOTLabs, Mark T. Hofmann, analityk kryminalny i psycholog biznesu oraz Aleksander Wandzel, VP Sales & Marketing w Abstra. Grupę prelegentów wzbogaci również Ylva M Andersson, coach i trener przywództwa i zespołów.
W pierwszej edycji, na trzech scenach, zgromadziliśmy 80 mówców z całego świata, a 1 400 uczestników wzięło udział w prelekcjach i warsztatach, podczas których dowiedzieli się jak pod wpływem nowych technologii zmieni się bankowość, świat finansów, przemysł i życie człowieka – mówi Jovan Protic, COO Ringier Axel Springer Polska. W tegorocznej, drugiej edycji zaproponujemy publiczności jeszcze więcej – dodaje Protic.
Wydarzenie skupia się na czterech obszarach wiedzy, dziedzin determinujących funkcjonowanie
przedsiębiorstw na współczesnym rynku, którym odpowiadać będą cztery oddzielne sceny: Business 4.0, Global Economy, Life Science oraz nowa kategoria – Media & Marketing.
- Jesteśmy świadkami i uczestnikami czwartej Rewolucji Przemysłowej. W ciągu kolejnych sześciu lat, do 2025 roku, nastąpi moment krytyczny w rozwoju wielu nowych technologii - upowszechnią się i będą zmieniać nasze życie w stopniu, w jakim teraz nie zdajemy sobie sprawy. Drukowanie narządów na biodrukarce 3D, sztuczna inteligencja w zarządzie firmy, autonomiczne samochody i pierwszy komercyjnie sprzedany wszczepialny smartfon - to tylko niektóre z prognoz. Każda branża podlega transformacji, a mówcy, którzy wystąpią w trakcie Business Insider Trends Festival pozwolą uczestnikom te zmiany zrozumieć i otworzą ich na nowe perspektywy – mówi Łukasz Grass, członek rady programowej Business Insider Trends Festival.
Mówców wysłuchać będzie można nie tylko ze sceny. Interaktywne EXPO będzie sprzyjać networkingowi, a organizatorzy zapewnią przestrzeń na kameralne spotkania, zamknięte warsztaty i debaty z mówcami.
Business Insider Trends Festival to nie tylko konferencja biznesowa. Wydarzeniu będzie towarzyszyć festiwal sztuki i muzyki oraz wiele innych kulturalnych atrakcji przygotowanych przez organizatorów i partnerów.
Na zdjęciu poniżej: Łukasz Grass na scenie Business 4.0 podczas ubiegłorocznej edycji festiwalu.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.