Rusza kampania platformy Going. [wideo]

Kampanię wizerunkową pod hasłem "Ruszaj w miasto" przygotowała agencja Madogz.

"Ruszaj w miasto" to hasło kampanii wizerunkowej promującej aplikację mobilną Going. – platformę, która agreguje najważniejsze wydarzenia kulturalne i imprezy rozrywkowe organizowane w całej Polsce. Na potrzeby działań promocyjnych zrealizowano 30-sekundowy spot oraz jego skróconą 15-sekundową wersję. Film klimatem nawiązuje do setek imprez, które odbywają się każdego dnia w Polsce.

Spot będzie wyświetlany na platformach społecznościowych – Facebook, Instagram i YouTube, a także w kinach, m.in. podczas 19. MFF Nowe Horyzonty i w sieci Cinema City przed wybranymi pokazami przedpremierowymi dla posiadaczy Karty Mój Empik. Kampania będzie dodatkowo wspierana komunikacją w kanałach własnych.

Za koncepcję kreatywną, produkcję spotu i mediaplan odpowiada agencja Madogz.

Maciej Florek 2087 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.