Streetcom prowadzi kampanię dla nowej marki Mondeleza

Joyfills to nowość w kategorii słodkich przekąsek.

Rozpoczęła się kampania experience marketingu dla Joyfills, nowego produktu z kategorii słodkich przekąsek w portfolio Mondelez Polska. Celem przygotowanej i realizowanej przez agencję Streetcom kampanii jest budowanie świadomości produktu i zachęcanie do jego wypróbowania. Joyfills to małe ciastka wypełnione kremem, dostępne w dwóch wariantach smakowych: Milka i Oreo.

Do projektu zostali wybrani daily influencerzy ze społeczności Streetcom w wieku 20-35 lat będący konsumentami produktów Milka i Oreo oraz segmentu przekąsek. Streetcom przygotowała strategię, kreację i realizuje kampanię "Joyfills – Małe! Chrupiące! Pyszne!", której zasięg planowany jest na ok. 2 mln kontaktów.

Maciej Florek 2083 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.