Blik reklamuje się na bankomatach Euronetu

W kampanii wykorzystano nowy format reklam - naklejki magnetyczne.

Polski Standard Płatności (PSP), operator systemu płatności mobilnych Blik, prowadzi kampanię reklamową na kilkuset bankomatach sieci Euronet Polska. Wykorzystano w niej nowy format reklamowy Euronetu - naklejki magnetyczne o wymiarach 130x60 cm na maszynach. Mają one umożliwić widoczność reklamy nie tylko klientom korzystającym z urządzenia, ale również osobom przebywającym w jego pobliżu.

To kolejna odsłona kampanii loterii PSP o nazwie "Blikomania".

- Intensywną kampanię promującą Blikomanię prowadzimy m.in. w prasie, radiu, telewizji oraz internecie. Wykorzystanie bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska jako nośników reklamowych pozwala nam dotrzeć do doskonale sprofilowanej grupy odbiorców. Nie bez znaczenia jest również lokalizacja urządzeń sieci Euronet Polska w strategicznych miejscach, jak galerie handlowe, dworce czy lotniska. To zapewnia dużą widownię kampanii – mówi Adam Kokoszkiewicz, dyrektor departamentu sprzedaży w PSP.

Kreacje reklam dla PSP opracowuje agencja Change Serviceplan, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Blue 449.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.