Blik reklamuje się na bankomatach Euronetu
W kampanii wykorzystano nowy format reklam - naklejki magnetyczne.
To kolejna odsłona kampanii loterii PSP o nazwie "Blikomania".
- Intensywną kampanię promującą Blikomanię prowadzimy m.in. w prasie, radiu, telewizji oraz internecie. Wykorzystanie bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska jako nośników reklamowych pozwala nam dotrzeć do doskonale sprofilowanej grupy odbiorców. Nie bez znaczenia jest również lokalizacja urządzeń sieci Euronet Polska w strategicznych miejscach, jak galerie handlowe, dworce czy lotniska. To zapewnia dużą widownię kampanii – mówi Adam Kokoszkiewicz, dyrektor departamentu sprzedaży w PSP.
Kreacje reklam dla PSP opracowuje agencja Change Serviceplan, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Blue 449.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.