Carrefour chce promować "zdrową półkę" na Tour De Pologne
Sieć po raz trzeci jest sponsorem głównym wyścigu.
– W trakcie całego Tour de Pologne będziemy przybliżać nasze konkretne działania, które podejmujemy jako sieć, aby zachęcić Polaków do lepszego jedzenia i lepszego życia oraz wspólnie z kibicami będziemy gorąco dopingować zawodników - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.
Na startach i metach siedmiu etapów wyścigu marka organizuje Miasteczka Kibica Carrefour, a w nich szereg aktywacji dla odwiedzających - m.in.: rozgrzewki na rowerkach spinningowych przed kibicowaniem, skatepark i rowerową szkoła jazdy, quizy, konkursy, zabawy dla dzieci. Wszystko pod hasłem "Wyścig po zdrowie”, które zachęcać ma do aktywności fizycznej i promuje produkty ze "Zdrowej Półki" w sklepach Carrefour.