Carrefour chce promować "zdrową półkę" na Tour De Pologne

Sieć po raz trzeci jest sponsorem głównym wyścigu.

W sobotę 3 sierpnia startuje Tour de Pologne, którego sponsorem głównym po raz trzeci jest Carrefour. Sieć chce wykorzystać okazję, by promować swoją strategię "transformacji żywieniowej", stanowiącej w ostatnim czasie priorytet detalisty. 

– W trakcie całego Tour de Pologne będziemy przybliżać nasze konkretne działania, które podejmujemy jako sieć, aby zachęcić Polaków do lepszego jedzenia i lepszego życia oraz wspólnie z kibicami będziemy gorąco dopingować zawodników - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.

Na startach i metach siedmiu etapów wyścigu marka organizuje Miasteczka Kibica Carrefour, a w nich szereg aktywacji dla odwiedzających -  m.in.: rozgrzewki na rowerkach spinningowych przed kibicowaniem, skatepark i rowerową szkoła jazdy, quizy, konkursy, zabawy dla dzieci. Wszystko pod hasłem "Wyścig po zdrowie”, które zachęcać ma do aktywności fizycznej i  promuje produkty ze "Zdrowej Półki" w sklepach Carrefour. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.