Payback z kampanią na 10-lecie

Spoty będą pokazywane przed seansami w sieci Multikino do końca wakacji.

Loyalty Partner Polska Sp. z o.o., operator największego multipartnerskiego programu lojalnościowego Payback, postanowił uczcić 10-lecie działalności i zaplanował urodzinową kampanię reklamową. Będzie ona prowadzona do końca sierpnia br. w kinach sieci Multikino. Oprócz świętowania rocznicy Payback chce zachęcić uczestników programu do korzystania z aplikacji mobilnej, która umożliwia jeszcze szybsze zbieranie punktów.

- Z okazji urodzin chcemy zachęcić do pobierania i korzystania z naszej aplikacji mobilnej, która pozwala na jeszcze szybsze zbieranie punktów i wymienianie ich na liczne nagrody. Zdecydowanym atutem aplikacji jest oczywiście fakt, że telefon mamy zawsze przy sobie, co ułatwia zbieranie punktów i korzystanie z kuponów w dowolnym momencie. Tym bardziej że nasze rozwiązanie jest naprawdę bardzo intuicyjne – mówi Katarzyna Grzywaczewska, marketing director w Payback Polska.

Maciej Burlikowski 1150 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.