Martyna Wojciechowska w nowej kampanii dla marki Lipton
Za kreację działań odpowiada agencja Gong.
Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nową serię produktów Zioła Świata Lipton (Unilever), przygotowana przez agencję Gong. Kampania “Smaki inspirowane światem” obejmuje spot telewizyjny, komunikację w mediach społecznościowych, display oraz instore. Do udziału w kampanii została zaproszona Martyna Wojciechowska, podróżniczka, dziennikarka i dyrektor programowa Travel Channel.
Dziennikarka wystąpiła w spocie, który dostępny jest w dwóch wersjach pokazujących smaki inspirowane podróżami - m.in. do Japonii, Indii i Australii. Oba 30-s spoty będą wykorzystane w kampanii telewizyjnej i w kanałach social media. Na potrzeby YouTube powstały wersje 45-s,15-s oraz 6-s. Gong przygotował również kreacje do kampanii display i instore. Wizerunek Martyny Wojciechowskiej pojawi się na materiałach POS w największych sieciach sprzedaży. Za zakup mediów Mindshare Polska.
Kampania potrwa do 31 grudnia.
Dziennikarka wystąpiła w spocie, który dostępny jest w dwóch wersjach pokazujących smaki inspirowane podróżami - m.in. do Japonii, Indii i Australii. Oba 30-s spoty będą wykorzystane w kampanii telewizyjnej i w kanałach social media. Na potrzeby YouTube powstały wersje 45-s,15-s oraz 6-s. Gong przygotował również kreacje do kampanii display i instore. Wizerunek Martyny Wojciechowskiej pojawi się na materiałach POS w największych sieciach sprzedaży. Za zakup mediów Mindshare Polska.
Kampania potrwa do 31 grudnia.
Katarzyna Woźniak
590 Artykuły
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.
Komentarze
Artykuły powiązane