Sephora testuje dwa kolory koszyków
Biorąc czerwony koszyk, konsument daje sygnał, że potrzebuje porady, i wtedy podejdzie do niego konsultantka. Czarny oznacza, że klient poradzi sobie bez pomocy pracownika Sephory.
Nowe rozwiązanie testowane jest w placówkach Sephory zlokalizowanych w trzech galeriach handlowych: Sadyba Warszawa, Plaza Lublin i Renoma Wrocław. O nowym pomyśle firma poinformowała w mediach społecznościowych.
- Chcemy, aby wasze zakupy w Sephora były samą przyjemnością, dlatego wychodzimy wam naprzeciw z prostym rozwiązaniem: biorąc czerwony koszyk, dajesz nam sygnał, że potrzebujesz porady, i wtedy podejdzie do ciebie konsultantka, czarny oznacza, że poradzisz sobie bez naszej pomocy - czytamy na Facebooku.
Sephora, należąca do grupy LVMH, to największa na świecie sieć perfumerii. Pierwszy sklep w Polsce otwarty został w Bydgoszczy w 1999 r. Dziś Sephora ma u nas 94 stacjonarne sklepy oraz perfumerię on-line, która wystartowała 5 lat temu.