Sephora testuje dwa kolory koszyków

Biorąc czerwony koszyk, konsument daje sygnał, że potrzebuje porady, i wtedy podejdzie do niego konsultantka. Czarny oznacza, że klient poradzi sobie bez pomocy pracownika Sephory.

Nowe rozwiązanie testowane jest w placówkach Sephory zlokalizowanych w trzech galeriach handlowych: Sadyba Warszawa, Plaza Lublin i Renoma Wrocław. O nowym pomyśle firma poinformowała w mediach społecznościowych.

- Chcemy, aby wasze zakupy w Sephora były samą przyjemnością, dlatego wychodzimy wam naprzeciw z prostym rozwiązaniem: biorąc czerwony koszyk, dajesz nam sygnał, że potrzebujesz porady, i wtedy podejdzie do ciebie konsultantka, czarny oznacza, że poradzisz sobie bez naszej pomocy - czytamy na Facebooku.

Sephora, należąca do grupy LVMH, to największa na świecie sieć perfumerii. Pierwszy sklep w Polsce otwarty został w Bydgoszczy w 1999 r. Dziś Sephora ma u nas 94 stacjonarne sklepy oraz perfumerię on-line, która wystartowała 5 lat temu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.