Po 20 latach Go Sport zniknie z Polski

Grupa Go Sport podjęła decyzję o sprzedaży polskiego oddziału i prowadzi w tej sprawie negocjacje z firmą Sportmaster.

Grupa Go Sport informuje, że otrzymała wiążącą ofertę ​​podjęła wyłączne negocjacje ze Sportmasterem w sprawie sprzedaży swojej spółki zależnej Go Sport Poland. Ostateczne decyzje podlegają konsultacjom z przedstawicielami pracowników oraz wymagają uzyskania zgody właściwych organów antymonopolowych.

Go Sport Polska działa od 1999 r. (świętuje w tym roku jubileusz 20-lecia) i aktualnie prowadzi 33 sklepy stacjonarne. Grupa Go Sport podjęła decyzję o sprzedaży spółki, by skoncentrować się na działaniach na rynku francuskim. Wpływy ze sprzedaży polskiego oddziału mają być przeznaczone na dalsze przekształcenia Go Sport, które rozpoczęły się już na początku tego roku.

Dla detalisty pracuje obecnie agencja RL Media

Sportmaster to międzynarodowy, multibrandowy sprzedawca detaliczny oferujący produkty sportowe i outdoorowe (odzież, obuwie i sprzęt) o wiodącej pozycji na większości rynków, na których działa. Obsługuje ponad 520 sklepów na Białorusi, w Chinach, Kazachstanie, Rosji i na Ukrainie.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.