Coca-Cola Energy już w sieci Żabka

Nowy napój energetyczny ma smak flagowego napoju z portfolio giganta.

Firma Coca-Cola rozszerza portfolio o nowy napój energetyzujący – Coca-Cola Energy. Produkt ma smak klasycznego napoju Coca-Cola. Jak zapewnia producent, Coca-Cola Energy zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Nie zawiera tauryny. Nowość dostępna jest zarówno w wersji regularnej, jak i Zero, pozbawionej kalorii oraz cukru.

Coca-Cola Energy ma charakteryzować się atrakcyjną identyfikacją wizualną. Nowość została stworzona z myślą o osobach prowadzących intensywny tryb życia. 

Produkt jest już dostępny w sieci sklepów Żabka. Od września będzie też dystrybuowany w pozostałych punktach sprzedaży za pośrednictwem kanału tradycyjnego, nowoczesnego oraz w punktach HoReCa.

Sprzedaż zostanie wsparta silną kampanią marketingową 360 stopni, która potrwa 3 miesiące. Napój będzie promowany zgodnie z wytycznymi odpowiedzialnego marketingu firmy The Coca-Cola Company oraz UNESDA.

Kampania wystartowała pod koniec ubiegłego tygodnia. Za adaptację kopii telewizyjnej odpowiada McCann. Za kreację i obsługę kampanii digitalowej - Liquid Thread. Adaptacja lokalnych materiałów graficznych leży po stronie agencji Fortis. Media na potrzeby działań kupuje MediaCom.

Katarzyna Woźniak 403 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.