Empik stawia na mniejsze formaty
Sklepy stacjonarne o powierzchni handlowej do 150 m kw. będą pojawiać się w miejscowościach poniżej 25 tys. mieszkańców.
Strategia ekspansji Empiku zakłada, że do 2023 r. na terenie całej Polski będzie funkcjonować 370 salonów. Z tego aż 60 stanowić będą te w mniejszym formacie, otwierane w miejscowościach z minimalną liczbą 25 tys. mieszkańców. Od początku 2019 r. Empik zawitał m.in. do Cieszyna i Ciechanowa.
Najbliższe otwarcia zapowiedziane są na 22 i 28 sierpnia. Salon w Pułtusku zlokalizowany będzie w nowo powstającym centrum handlowym Vendo Park na terenie dawnego dworca PKS. Z kolei mieszkańcy Rawicza będą mogli odwiedzić Empik w Parku Handlowym przy ulicy Armii Krajowej 4A. Do końca roku minisalony pojawią się również w Kluczborku, Grudziądzu, Przasnyszu oraz w Warszawie, która będzie stanowiła wyjątek, jeśli chodzi o lokalizację tego formatu.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.