Tok FM startuje z kampanią
Stacja promuje swój kontent i zachęca do korzystania z aplikacji.
Stacja promuje swoją aplikację mobilną dostępną w sklepach Google Play i App Store. Dzięki niej można bezpłatnie słuchać programu na żywo, a po wykupieniu dostępu Premium Tok FM - korzystać z codziennie poszerzanej oferty podcastów. Obecnie to ponad 65 tys. archiwalnych audycji Radia Tok FM oraz programów przygotowanych specjalnie na potrzeby Tokfm.pl. Z oferty stacji na koniec marca br. korzystało już ponad 17 tys. subskrybentów.
Kreacje reklamowe na potrzeby kampanii aplikacji przygotował zespół Radia Tok FM, a za mediaplan odpowiadał dział promocji Grupy Radiowej Agory.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.