Tok FM startuje z kampanią

Stacja promuje swój kontent i zachęca do korzystania z aplikacji.

Radio Tok FM (Agora) rozpoczęło kampanię swojej aplikacji mobilnej - w sierpniu br. na nośnikach reklamy zewnętrznej w kilku polskich miastach pojawiły się kreacje z hasłem "Słuchaj, gdziekolwiek jesteś" i "Wszystko co ważne, gdziekolwiek jesteś". W ten sposób stacja zachęca do korzystania z aplikacji Tok FM - zarówno do słuchania radia na żywo, jak i podcastów - w dowolnym miejscu i o dowolnej porze. Reklamy widoczne są na nośnikach AMS w Poznaniu, Trójmieście i Wrocławiu. W następnych tygodniach stacja planuje kontynuację działań promocyjnych w kolejnych miastach w Polsce.

Stacja promuje swoją aplikację mobilną dostępną w sklepach Google Play i App Store. Dzięki niej można bezpłatnie słuchać programu na żywo, a po wykupieniu dostępu Premium Tok FM - korzystać z codziennie poszerzanej oferty podcastów. Obecnie to ponad 65 tys. archiwalnych audycji Radia Tok FM oraz programów przygotowanych specjalnie na potrzeby Tokfm.pl. Z oferty stacji na koniec marca br. korzystało już ponad 17 tys. subskrybentów. 

Kreacje reklamowe na potrzeby kampanii aplikacji przygotował zespół Radia Tok FM, a za mediaplan odpowiadał dział promocji Grupy Radiowej Agory.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.