Justyna Gościńska nową dyrektor marketingu 4F
Przez ostatnie 3 lata zarządzała marketingiem w Monster Energy, a wcześniej przez blisko 10 lat związana była z Levi Strauss & Co.
Justyna Gościńska została nową dyrektor marketingu firmy OTCF, producenta odzieży sportowej 4F. Będzie odpowiedzialna za strategię marketingową i komunikacyjnej marki 4F w Polsce i za granicą. Będzie również odpowiadać za marketing pozostałych marek grupy: Outhorn, 4Faces, Everhill oraz Under Armour, którego OTCF jest dystrybutorem od tego roku.
Gościńska posiada 16-letnie doświadczenie w marketingu, produkcie i zakupach w branży sportowej i modowej. Praktykę zawodową rozpoczynała w Go Sport, gdzie zarządzała zespołem kupieckim. Przez blisko 10 lat związana była z Levi Strauss & Co., odpowiadając za wizerunek i sprzedaż produktów Levi’s w krajach Europy Wschodniej. Następnie pełniła funkcję dyrektor marketingu na ponad 40. rynkach – w Europie Wschodniej, Północnej Afryce i Środkowym Wschodzie. Przez ostatnie 3 lata zarządzała marketingiem w Monster Energy, gdzie odpowiadała najpierw za działania marketingowe w krajach Europy Wschodniej, a następnie w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, zarządzając ponad 100-osobowym zespołem.
Marka 4F posiada ponad 200 sklepów w Europie: w Polsce, Czechach, Rumunii, na Litwie, Łotwie, Słowacji, a także w Azji: w Tajlandii i Japonii.
Gościńska posiada 16-letnie doświadczenie w marketingu, produkcie i zakupach w branży sportowej i modowej. Praktykę zawodową rozpoczynała w Go Sport, gdzie zarządzała zespołem kupieckim. Przez blisko 10 lat związana była z Levi Strauss & Co., odpowiadając za wizerunek i sprzedaż produktów Levi’s w krajach Europy Wschodniej. Następnie pełniła funkcję dyrektor marketingu na ponad 40. rynkach – w Europie Wschodniej, Północnej Afryce i Środkowym Wschodzie. Przez ostatnie 3 lata zarządzała marketingiem w Monster Energy, gdzie odpowiadała najpierw za działania marketingowe w krajach Europy Wschodniej, a następnie w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, zarządzając ponad 100-osobowym zespołem.
Marka 4F posiada ponad 200 sklepów w Europie: w Polsce, Czechach, Rumunii, na Litwie, Łotwie, Słowacji, a także w Azji: w Tajlandii i Japonii.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane