Bartek Klimaszewski i Mikołaj Sadowski jurorami na 26. Golden Drum
W tegorocznej edycji festiwalu w Portorožu nagrody ponownie przyznawane są według dwóch głównych kryteriów: WHAT i WHY.
Każda kategoria ma dedykowane jedenastoosobowe jury, a w obu składach znaleźli się przedstawiciele polskiej branży kreatywnej. Bartek Klimaszewski będzie oceniał prace pod kątek kryterium WHAT (co jest wartością dodaną zgłoszonych prac i wyróżnikiem na tle innych form komunikacji), a Mikołaj Sadowski - pod kątem WHY (dlaczego prace przybrały daną formę: czy powstały na podstawie genialnego insightu, czy mają wyjątkowe znaczenie dla społeczeństwa). Jury WHAT będzie oceniać nadesłane zgłoszenia w kategoriach: Film, Druk, OOH, Audio, Digital & Mobile, Design, Innovation and Craff, a jury WHY w kategoriach: Integrated, Activation, Brand Building, Functional Efficiency, Content, Engagement, Genius loci / Local Spirit, Social Good.
Nagroda Genius Loci – wyróżnienie dla projektu będącego swoistym manifestem wybranej kultury lub społeczności - zostanie w tym roku przyznana po raz pierwszy. W ten sposób organizatorzy chcą wyrazić uznanie dla projektów, które celebrują różnorodność i wspierają szerzenie wiedzy na ich temat.
- Tiffany Rolfe, przewodnicząca jury WHAT
W kategorii WHY jury przewodniczy Álvaro Rodrigues, CEO/CCO agencji Fullpack w Rio de Janeiro. Jego prace zdobyły wiele prestizowych nagród, w tym 26 statuetek Cannes Lions. Polskim przedstawicielem w Jury WHY jest Mikołaj Sadowski, chief creative officer i partner w agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Wraz ze swoim zespołem zdobył ponad 230 nagród kreatywnych, w tym Cannes Lions oraz Eurobest. To już ostatnie dni dla chcących zgłosić swój projekt do udziału w głównym konkursie Golden Drum. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 13 sierpnia o godzinie 24:00. To również ostatni dzień, w którym można kupować karnety Early Bird na festiwal.
26. edycja festiwalu Golden Drum odbędzie się w słoweńskim Portorožu w dniach 17-18 października, nagrody zostaną wręczone drugiego dnia festiwalu o godz. 20:30. Ogłoszenie shortlisty nominowanych w konkursie nastąpi 16 października.
"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym festiwalu.
Komentarze
Artykuły powiązane