Bartek Klimaszewski i Mikołaj Sadowski jurorami na 26. Golden Drum

W tegorocznej edycji festiwalu w Portorožu nagrody ponownie przyznawane są według dwóch głównych kryteriów: WHAT i WHY.

Każda kategoria ma dedykowane jedenastoosobowe jury, a w obu składach znaleźli się przedstawiciele polskiej branży kreatywnej. Bartek Klimaszewski będzie oceniał prace pod kątek kryterium WHAT (co jest wartością dodaną zgłoszonych prac i wyróżnikiem na tle innych form komunikacji), a Mikołaj Sadowski -  pod kątem WHY (dlaczego prace przybrały daną formę: czy powstały na podstawie genialnego insightu, czy mają wyjątkowe znaczenie dla społeczeństwa). Jury WHAT będzie oceniać nadesłane zgłoszenia w kategoriach: Film, Druk, OOH, Audio, Digital & Mobile, Design, Innovation and Craff, a jury WHY w kategoriach: Integrated, Activation, Brand Building, Functional Efficiency, Content, Engagement, Genius loci / Local Spirit, Social Good.

Bartek Klimaszewski
Bartek Klimaszewski
Nagroda Genius Loci – wyróżnienie dla projektu będącego swoistym manifestem wybranej kultury lub społeczności - zostanie w tym roku przyznana po raz pierwszy. W ten sposób organizatorzy chcą wyrazić uznanie dla projektów, które celebrują różnorodność i wspierają szerzenie wiedzy na ich temat.

Tiffany Rolfe, przewodnicząca jury WHAT
Tiffany Rolfe, przewodnicząca jury WHAT
Przewodniczącą jury w kategorii WHAT jest Tiffany Rolfe, EVP oraz chief creative officer w R/GA w Stanach Zjednoczonych, zdobywczyni licznych nagród kreatywnych, w tym Best of Show na One Show, Grand Prix i Titanium Lions w Cannes oraz Grand Clio. Reprezentujący nasz kraj Bartek Klimaszewski, creative director w McCann Worldgroup Polska, jest zdobywcą ponad 80 nagród, w tym KTR Polish Ad Club, Cannes Lions, New York Festivals, Effie, Eurobest, MIXX Awards i Golden Drum.

 

Alvaro Rodrigues, przewodniczący jury WHY
Alvaro Rodrigues, przewodniczący jury WHY
W kategorii WHY jury przewodniczy Álvaro Rodrigues, CEO/CCO agencji Fullpack w Rio de Janeiro. Jego prace zdobyły wiele prestizowych nagród, w tym 26 statuetek Cannes Lions. Polskim przedstawicielem w Jury WHY jest Mikołaj Sadowski, chief creative officer i partner w agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Wraz ze swoim zespołem zdobył ponad 230 nagród kreatywnych, w tym Cannes Lions oraz Eurobest.

Mikołaj Sadowski
Mikołaj Sadowski
To już ostatnie dni dla chcących zgłosić swój projekt do udziału w głównym konkursie Golden Drum. Termin nadsyłania  zgłoszeń upływa 13 sierpnia o godzinie 24:00. To również ostatni dzień, w którym można kupować karnety Early Bird na festiwal.

26. edycja festiwalu Golden Drum odbędzie się w słoweńskim Portorožu w dniach 17-18 października, nagrody zostaną wręczone drugiego dnia festiwalu o godz. 20:30. Ogłoszenie shortlisty nominowanych w konkursie nastąpi 16 października.

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym festiwalu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.