Druga odsłona letniej kampanii Pepsi

Kreacja: BBDO Warszawa, produkcja: Papaya Films, media: Media Direction OMD.

Pepsi-Cola General Bottlers Poland rozpoczyna drugą odsłonę letniej kampanii marki Pepsi. Spoty były kręcone podczas trzech dni zdjęciowych w Polsce, m.in. na Pomorzu (poprzednia odsłona była kręcona m.in. w Maroku). Za kreację kampanii odpowiada agencja BBDO Warszawa, za produkcję - studio Papaya Films (reżyseria: Antoni Nykowski, zdjęcia: Wojciech Zieliński).

- Staramy się udowodnić, że ładną, plastyczną, jakościową wizualnie reklamę można robić nie wyjeżdżając z kraju - mówi Marcin Mioduski, art director w BBDO Warszawa.  

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.