"Oddaj parawan i przejdź na Ty"

Kolejna niestandardowa akcja marki Tyskie pokazuje, że niewiele potrzeba, aby otworzyć Polaków na siebie i zachęcić do nawiązania nowych znajomości.

Polskie nadmorskie plaże kojarzą się nie tylko z szumem fal, rozgrzanym słońcem piaskiem i krzykiem mew, ale także z parawanami. Można powiedzieć: nic w nich złego. Służą przecież za ochronę przed wiatrem i dają przynajmniej namiastkę intymności w  przestrzeni publicznej. Jednak stosowane na masową skalę tworzą niepokojące zjawisko, ochrzczone mianem "parawaning". To jeszcze jeden z wielu sposobów, które współcześnie stosujemy, by odgradzać się od siebie.

Tyskie (marka Kompanii Piwowarskiej) postanowiło zwrócić uwagę na absurdalny kierunek w jakim zmierza „parawaning”. Na jednej z polskich pięknych plaż postawiono nietypowy obiekt - kolosalny parawan górujący nad plażowiczami.  Po pewnym czasie odsłonięto  pop-up bar z niecodzienną promocją: w zamian za każdy oddany parawan można było otrzymać zimne piwo Tyskie.

"Tyskie za parawan" to kolejny eksperyment społeczny, w którym marka piwa stara się łączyć Polaków tam, gdzie czują się podzieleni i anonimowi. Pierwszą tego typu akcją było uruchomienie baru w windzie w jednym z polskich blokowisk. Dzięki Tyskiej Windzie sąsiedzi, którzy od lat mijali się na schodach, mogli wreszcie poznać się bliżej. W kolejnej akcji mieszkańcy kamienicy wywiesili za oknami i balkonami banery ze swoimi imionami.

Nadmorski eksperyment zrealizowany przez Tyskie w ramach kampanii „Przejdźmy na TY” można zobaczyć na facebook.com/tyskie/videos/. Za działania związane z kampanią odpowiadają: GONG, Bardzo (kreacja), Sputnik Studio, Karolina Lewicka (produkcja), Zenith (planowanie i zakup mediów) Tailor Made PR (działania PR).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.