Zalando rozszerza asortyment zrównoważonej mody

Wkrótce wprowadzi do sprzedaży ekologiczne produkty takich marek jak Ecoalf, Mud Jeans, Swe-s, Girlfriend Collective i Stripe + Stare.

Nowe marki wprowadzane przez niemiecką platformę modową wzbogacą obecną ofertę składającą się z 240 marek i 15 tys. artykułów wyprodukowanych z materiałów naturalnych lub pochodzących z recyklingu. Asortyment przyjazny dla środowiska dostępny w Zalando obejmuje m.in. marki premium, takie jak Mother of Pearl i Filippa K, obuwie z Veja, marki outdoorowe, takie jak Patagonia i dżinsy marki Nudie Jeans.

Chcąc ułatwić klientom znalezienie w ofercie produktów wykonanych z ekologicznych materiałów, Zalando oznacza je specjalną flagą zrównoważenia. Oznaczenie to zostało wprowadzone w 2017 r. i obecnie jest stosowane na każdym z 17 rynków, na których działa firma.

Jak wynika z badań, na które powołuje się Zalando, już 70 proc. konsumentów skłonnych jest zapłacić nieco wyższą cenę za ubrania z ekologicznych surowców.

Paweł Piasecki 279 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.