Taneczny freestyle w jesiennej kampanii CCC
W kampanii Youngsters wystąpili profesjonalni tancerze, z których każdy specjalizuje się w innym stylu.
Główne hasło kampanii to: "Najlepsze sportowe marki teraz w CCC”. Specjalne miejsce w kolekcji jesiennej zajmują produkty uznanych marek sportowych dostępnych w CCC, takich jak: Adidas, Puma, Reebok, Skechers, Converse oraz Sprandi, które mają rozszerzać ofertę o markowe modele butów.
Nowa kampania reklamowa realizowana będzie od 12 sierpnia w stacjach telewizyjnych TVN, Polsat i kanałach tematycznych, kinach oraz w najważniejszym dla młodych kanale komunikacji – social mediach. W tym sezonie kontynuowana jest komunikacja związana z popularnymi wśród młodych obszarami sztuki, prezentowany jest kolejny obszar – taniec nowoczesny.
W produkcję sesji i spotu reklamowego zostali zaangażowani profesjonalni tancerze, a każdy z nich specjalizuje się w innym stylu tanecznym. Głównym motywem muzycznym pozostaje znany już wszystkim remiks piosenki "These boots are made for walking”, wykorzystywany w komunikacji marki CCC od kilku sezonów. Cały remiks dostępny jest na muzycznych platformach iTunes i Spotify. W spocie komunikowany jest również uruchomiony nowy sklep online www.ccc.eu.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012, spoty internetowe wyprodukowało studio Lemon Films. Produkcja została zrealizowana w Barcelonie. Twórcą spotów jest Jan Wąż, a autorem sesji zdjęciowej Łukasz Ziętek. W kampanii za social media odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.