"7 metrów pod ziemią" z udziałem publiczności [wideo]
To pierwszy taki projekt na polskim YouTubie.
Nagranie, z uwagi na obecność publiczności, zostało tym razem zrealizowane w studiu. Jego wygląd nawiązywał jednak do garażowej przestrzeni, w której zawsze odbywają się rozmowy z gośćmi. Koszt realizacji odcinka wyniósł około 20 tys. zł. Większość kwoty pochodzi od fanów kanału, którzy wspierają jego rozwój poprzez serwis Patronite.pl.
Każdy z wywiadów Rafała Gębury generuje od kilkuset tysięcy do kilku milionów wyświetleń. Od początku istnienia "7 metrów pod ziemią" łączna liczba wyświetleń wszystkich "podziemnych rozmów" to ponad 90 milionów. W 2018 roku kanał dołączył do sieci LifeTube. Od tamtej pory urósł o 400 tysięcy subskrypcji i ich liczba powoli zbliża się do miliona. W październiku 2018 roku Gębura otrzymał nagrodę Grand Video Awards w kategorii „Debiut Roku”. W grudniu tego samego roku został laureatem 12. edycji MediaTorów (Studenckich Nagród Dziennikarskich) w kategorii InicjaTOR.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.