Wizerunek żubra znika z etykiet piwa

To akcja na rzecz ginących gatunków zwierząt. Żubr przekaże fundacji WWF Polska 1 mln zł.

Żubr (Kompania Piwowarska) wystartował z akcją, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Aby
uzmysłowić skalę zagrożenia, browar usunie wizerunek żubra z puszek i butelek piwa. Ustąpi on miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF.

Żubr przekaże fundacji WWF Polska 1 mln zł na wsparcie programów ochronnych wilka, rysia i sóweczki. Wszystkie te prawnie chronione gatunki zamieszkują ojczyznę żubra – Puszczę Białowieską. Staną się bohaterami reklamy, która będzie towarzyszyć tej CSR-owej kampanii.

Za obsługę marki Żubr odpowiadają: PZL, Huta 19 oraz Zenith.

 

Katarzyna Kacprzak 328 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.