McDonald's wprowadza na rynek fake'ową markę odzieżową [wideo]

W ramach promocji nowej wersji pikantnych nuggetsów sieć decyduje się na niecodzienne posunięcie.

Fake'owa marka odzieży Shnuggs to koncept kreatywny kampanii wprowadzającej nową wersję nuggetsów Spicy Chicken McNuggets.
Kampania wystartowała w Wielkiej Brytanii, a za jej kreację i realizację odpowiada Leo Burnett London.

 

Przewidziane są odsłony na Instagramie, Twitterze, Facebooku i YouTube. W trakcie kampanii modele noszą odzież marki Shnuggs: czapki z PCV, dwuczęściowe dresy i ubrania oznaczone marką produktu. Ponadto użytkownicy Snapchata mogą się zalogować i sprawdzić, jak działa nowy markowy filtr, który zamienia twarz w świeżo usmażony kawałek pikantnego nuggetsa. Kampania wykorzystuje również Snapchat Market Tech – najnowszą technologię rozszerzonej rzeczywistości, która ożywia plakaty reklamowe za pośrednictwem aplikacji.

(It's Nice That)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.