McDonald's wprowadza na rynek fake'ową markę odzieżową [wideo]
W ramach promocji nowej wersji pikantnych nuggetsów sieć decyduje się na niecodzienne posunięcie.
Kampania wystartowała w Wielkiej Brytanii, a za jej kreację i realizację odpowiada Leo Burnett London.
Przewidziane są odsłony na Instagramie, Twitterze, Facebooku i YouTube. W trakcie kampanii modele noszą odzież marki Shnuggs: czapki z PCV, dwuczęściowe dresy i ubrania oznaczone marką produktu. Ponadto użytkownicy Snapchata mogą się zalogować i sprawdzić, jak działa nowy markowy filtr, który zamienia twarz w świeżo usmażony kawałek pikantnego nuggetsa. Kampania wykorzystuje również Snapchat Market Tech – najnowszą technologię rozszerzonej rzeczywistości, która ożywia plakaty reklamowe za pośrednictwem aplikacji.
(It's Nice That)
Komentarze
Artykuły powiązane