Ruszył subkrypcyjny program Empik Premium
Daje klientom sieci dostęp do stałych zniżek. Monika Brodka jest twarzą kampanii reklamowej.
– Zależało nam na tym, by usługa Empik Premium była atrakcyjna i wygodna dla każdego, niezależnie od zwyczajów zakupowych czy ulubionych kategorii produktowych – mówi Piotr Frankowski, szef Empik Premium.
Dostępne będą także dla nich przedsprzedaże i zniżki na koncerty oraz wydarzenia w Empik Bilety i Going, a także pakiet tysięcy audiobooków i e-booków za 0 zł w Empik Go i 20 proc. zniżki na seanse filmowe sieci Helios, 20 proc. zniżki na pełną ofertę Empik Foto oraz do 50 odbitek zdjęć w jakości premium za 1 gr na powitanie.
– Obserwujemy kierunek rozwoju rynku retail i e-commerce, a ten jasno wskazuje na rozwiązania subskrypcyjne. Połączyliśmy wiedzę o preferencjach naszych klientów z globalnymi trendami i otrzymaliśmy usługę skrojoną na miarę współczesnego konsumenta z uwzględnieniem DNA Empiku, czyli mocno postawiliśmy na kulturę i pasje – tłumaczy Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik.
Twarzą kampanii reklamowej, która potrwa do końca września, została piosenkarka Monika Brodka. Działania prowadzone są w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w kinach, w internecie, w tym w serwisach VoD oraz w ponad 260 salonach Empik w Polsce. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, za kampanię digitalową – Performance Media, a za działania PR - OneMulti.Współpraca: Paweł Piasecki
odpowiedz
Bardzo mnie kusi :D szczególnie dla zniżek online i audiobooków. Ten program to może być strzał w dziesiątkę dla nich