Międzynarodowy debiut Disney+ już w listopadzie
Oprócz Stanów Zjednoczonych nowy serwis streamingowy pojawi się w Kanadzie, Holandii, Australii i Nowej Zelandii.
Disney+ będzie dostępny w Kanadzie i Holandii tego samego dnia co w Stanach Zjednoczonych (12 listopada), natomiast w Australii i Nowej Zelandii pojawi się tydzień później. Abonament w Kanadzie ma kosztować 8,99 dol. kanadyjskich, a w Holandii 6,99 euro. W Stanach Zjednoczonych za sam Disney+ trzeba będzie zapłacić 6,99 dol., a w pakiecie z Hulu i ESPN+ - 12,99 dol.
Disney zawarł porozumienia w sprawie dystrybucji nowego serwisu ze wszystkimi głównymi platformami technologicznymi (m.in. Apple, Google, Microsoftem, Sony i Roku). Znaczącym nieobecnym na liście jest Amazon, co jednak nie wyklucza, że porozumienie z tą firmą zostanie podpisane w przyszłości.
Nieznane są jeszcze terminy startu Disney+ na innych rynkach w regionie EMEA. Disney niedawno zatrudnił byłego CMO platformy telewizyjnej Sky Luke'a Bradleya-Jonesa, powierzając mu misję przygotowania ekspansji nowego serwisu w Europie i Afryce. Pracę na nowym stanowisku ma zacząć w początkach 2020 r.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.