Axa w kampanii nawiązuje do filmu "Rambo" [wideo]
Kampanię przygotowały Startsomething i Arena Media.
- Naszym celem jest przełamanie głównych barier, a mierzymy się z najtrudniejszymi, bo emocjonalnymi. W rzeczywistości są one racjonalnie nieuzasadnione - zauważa Agnieszka Dąbrowska, dyrektor zarządzająca sprzedażą direct i doświadczeniem klienta w Axa.
Spot reklamowy będzie emitowany m.in. w: Polsacie, TVN i TVP oraz ich kanałach tematycznych. Emisja potrwa do jesieni. Axa planuje kolejne odsłony kampanii.
Pomysł na kreację powstał w dziale marketingu Axa. Do produkcji spotu firma wybrała dom kreatywny Startsomething. Za planowanie mediów odpowiada Arena Media.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane